logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۰۳۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

تردد نزدیک به 7 میلیون خودرو در جاده های استان زنجان/ تردد در محورهای مواصلاتی زنجان روان است

تردد-نزدیک-به-7-میلیون-خودرو-در-جاده-های-استان-زنجان-تردد-در-محورهای-مواصلاتی-زنجان-روان-است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مجموع خودروهایی که در محورهای استان تردد کرده و توسط تردد شمارهای استان زنجان ثبت شده است، طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی 6 میلیون و 922 هزار و 307 دستگاه بوده است.

به گزارش موج رسا; عبدالحسین علی‌‌اکبری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش وضعیت تردد در محورهای استان زنجان،اظهار داشت: در روز هفتم فروردین‌ ماه تعداد 63هزار و 996 خودرو به استان وارد شده است.

وی آمار خروجی خودروها را 660 هزار و 7 خودرو عنوان کرد و گفت: متوسط ساعتی تردد ورودی 3 هزار و 380 و متوسط ساعتی تردد خروجی نیز 2 هزار و 764 بود.

وی ادامه داد: مجموع خودروهایی که در محورهای استان زنجان تردد کرده و توسط تردد شمارهای استان زنجان ثبت شده است، طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی 6 میلیون و 922 هزار و 307 دستگاه بوده است.

علی‌اکبری افزود: جاده فرعی زنجان-تهم-چورزق که به دلیل ریزش کوه و خطر ریزش مجدد مسدود اعلام شده بود؛ با تلاش راهداران بازگشایی شد، هر چند تردد در محور مذکور با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه امکان‌ پذیر است.

وی گفت: همچنین تردد در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه و به صورت روان در جریان است.

گفتنی است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حال حاضر با استقرار حداقل 500 نیرو در 30 راهدارخانه و با استفاده از 450 دستگاه ماشین ‌آلات سبک و سنگین آماده ارائه خدمات به کاربران جاده ‌ای در سطح استان است//ن.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر